U IME OBITELJI I GEJ PARADE!! (by ZZlevak)
Osim što se naš narod dijeli na one "crne" i one "crvene", očito se dijeli na one koji podržavaju istospolne brakove i one koji to ne podržavaju. To je bilo vrlo očito u zadnjm prepucvanjima oko potpisivanja peticije "u ime obitelji" i organiziranje tkz. "gej parade" u Zagrebu i Splitu.
Mene osobno u određenoj mjeri pogađaju konzekvence peticije "U ime obitelji". Naime, osim te peticijre (koja prethodi referendumu) održana su još dva referenduma u Gorskom kotaru u kojima su se građani izjašnjavali žele li dugoročne promjene u svom okolišu ili ne.
Za razliku od peticije "U ime obitelji" što je zapravo faza prije referenduma i u kojemu je prikupljeno više od 700 tisuća potpisa, na ova druga dva referenduma izašlo je manje od 50% stanovnika tih mjesta u Gorskom Kotaru. E sad, na referendumima u Gorskom Kotaru trebalo je glasati "za" ili "protiv" dugoročnih promjena koje će obilježiti živote generacija koje dolaze iza nas.
Kod peticije "U ime obitelji" ponajviše smo glasali zbog svojih vlastitih uvjerenja.
I na tkz. "gej paradama", koje predstavljaju suprotnost aktivistima "U ime obitelji" okupilo se više ljudi od broja ljudi koji su izašli na referendume u Gorskom Kotaru. I na tkz. "gej paradama" ljudi izražavaju svoje osobne stavove. Stoga ispada da se veća frka diže oko osobnog stava svakog pojedinca, od onoga što može narušiti izgled Gorskog Kotara u dugoročnom smislu.
A osobni je stav prilično kratkoročna kategorija.
Jesmo li dakle za ovakav ili onakav brak? Stručnjaci će možda reći da je svaki oblik zajedničkog života bolji od onoga jako lošeg u kojemu dominira nasilje, vrijeđanje, omalovažavanje. Međutim, svaki je oblik zajedničkog života posebna priča i zahtijeva poseban pristup. Ne smije se ništa generalizirati kada su u pitanju ljudi.
Iza svega ovoga, i peticije i tkz. "gej parade" leže pokušaji da se narodu predstavi što je dobra a što loša obitelj.
Međutim, što je sa obitelji? Tko ima pravo definirati što je dobra a što loša obitelj? Stoga, je li obitelj situacija u kojoj dijete živi sa mamom i tatom? Ili je obitelj i situacija u kojoj dijete živi sa dvije mame ili dvoje očeva? Ili je obitelj čak i situacija između oca i djeteta kada dijete ne živi sa ocem?
Ti nam odgovori promiču u situacijama peticije "U ime obitelji" i tkz. "gej parada". Jer se nitko ne pita što dijete želi, već samo što mi sami želimo.
Svi se busaju u prsa da znaju što je najbolje za dijete i to onda kada djetetu nameću svoju vlastitu viziju djetetovog života.
Osim referenduma kako želimo da nam izgledaju boške u Gorskom Kotaru ili referenduma o tome što je dobar ili loš brak, potrebna nam je revolucija u definiranju što je dijete i što je dobro za djete. Stručnjaci opet kažu da djeca manje dobi ne mogu jasno artikulirati svoje stavove pa im zato sustav nameće ono što je dobro za njih.
Ma nemojte!
Nedavno sam gledao emisiju u kojoj su znanstvenici lignji pokazivali hranu, a onda slovo "X". Nakon nekog vremena, lignja je svojim tijelom formirala oblik slova "X" kada je tražila hranu.
Ako možemo lignju usmjeriti da izrazi što želi, valjda možemo i djecu. Dijete može i mora izreći kakvu obitelj želi, bez obzira što mi potpisivali.
zzlevak