Program kazališnih predstava od 10. ožujka do 31. ožujka
10. 3. 2005. u 20.00h
Kazališna predstava:
“DEKADENCIJA” – Teatar Exit
Autor: Steven Berkoff
Režija: Matko Raguž
Igraju: Nataša Lušetić i Vili Matula
– Dekadencija je predstava koja nesputano i iznad svega duhovito progovara o snobizmu, seksu, nasilju, ljubavi i društvu koje nas okružuje. Osmišljena je kao predstava koja je kod nas otvorila novi obrazac onoga što podrazumijevamo pod pojmom komike. Glumačkom majstorijom, Nataša Lušetić i Vili Matula predstavljaju dva para, dva svijeta koji u međusobnom sudaru uspjevaju izraziti potpunu besmislicu svih, za njih i NAS relevantnih vrijednosti.
17. 3. 2005. u 20.00h
Kazališna predstava:
“ŠTO SVAKA ŽENA TRIBA ZNAT O ONIM STVARIMA” ? – Ariana Čulina
Predstava je rađena po motivima iste knjige koja je dugo osvajala hrvatske top liste i ostala jedna od najprodavanijih knjiga kod nas. Korišteni su tekstovi i iz knjige "Bolje se rodit bez one stvari nego bez sriće" koja je nastavak prethodne. Glavni lik je Goge Bjondina, i dok u romanima uz savjate za žene pratimo i njezine dogodovštine, zgode i nezgode.
24. 3. 2005. u 20.00h
Kazališna predstava:
“ŽIVOT x 3” – Mala scena
Autor: Yasmina Reza
Igraju: Boris Svrtan, Nataša Janjić, Ivica Zadro, Vitomir Lončar, Doris Šarić Kukujica
– A kako teorija kaosa funkcionira u ljudskim životima? Što bi bilo kad bi bilo? Kako samo jedna jedina rečenica večer može pretvoriti u potpuni uspjeh ili totalnu katastrofu? Doznajte u predstavi najčešće prevođene europske dramatičarke Yasmine Reze!
31. 3. 2005. u 20.00h
Kazališna predstava:
“BEAUOFORTOVA LJESTVICA” – Trafik
Autorca: Magdalena Lupi
Koautori i izvođači: Selma Banich, Mila Buljak, Žak Valenta
Skladatelj i izvođač: Marin Alvir
– Što se dešava ako je taj "pojedinac" vjetar, a margina prostor sinoptičke karte u koju on upisuje svoje postojanje? Kako se uopće tri tipična jadranska vjetra – bura, tramuntana i jugo – ispisuju u fizikalitetu tijela, a kako biometeorološka prognoza utječe na našu glavu? Na koji je način uopće moguće uhvatiti nešto toliko nepredvidljivo kao što jestrujanje zraka i materijalizirati u predstavi, o nečemu što je zapravo ništa, pronači mu neki stvarni oblik, odrediti ga vlastitim tijelom i personificirati ga?
– Pučko otvoreno učilište Poreč –